Compania dvs. păstrează un volum mare de documentație tehnică pe hârtie, greu accesibilă? Vă confruntați cu provocarea digitalizării resurselor, cum ar fi documentația construcțiilor, documente investiții sau documentații de proiect? LocDoc, noul produs din portofoliul nostru, automatizează clasificarea documentelor scanate și oferă un acces facil la conținutul acestora pentru fiecare angajat din compania dvs. Aflați cum funcționează LocDoc și cum vă poate ajuta cu documentația pe hârtie.
Clasificarea documentelor asigurată cu ajutorul Artificial Intelligence
LocDoc clasifică documente, hărți, decizii, protocoale și alte documente similare. Acesta analizează conținutul și stabilește data și locația lor. În acest fel se creează o bază de date de documente spațiale. Pentru a realiza acest lucru într-un timp scurt, modulul de clasificare se bazează pe tool-urile machine learning care mai întâi „învață“ analizarea probelor de documentare și apoi utilizează un model optimizat pentru a clasifica documentele pentru organizație.
Aplicația LocDoc oferă accesul facil la documente pentru toată compania. Acest fapt duce la sporirea eficienței operaționale a firmei și la crearea mai rapidă a unui model digital al activelor.