Economia a fost mult slăbită de restricțiile din primăvară datorită COVID-19. Această criză poate dura mult timp pe măsură ce pandemia continuă. Cum continuați să vă conduceți afacerea în condiții atât de dificile? Ce puteți face pentru ca întregul proces de cumpărături să fie cel mai convenabil pentru clienții dvs.? Cum să mențineți cifra de afaceri a companiei dvs. în timp ce respectați reglementările sanitare?
Ne amintim cu toții de restricțiile din al doilea trimestru al anului 2020 privind magazinele. Ele demonstrează că vânzarea de produse online este o linie de salvare pentru companii și ar trebui să fie o prioritate.
E-support pentru afacerea dumneavoastră
Canalele de vânzare online vă mențin afacerea și pot chiar înlocui canalele tradiționale de vânzare. Vânzarea de produse nu este însă suficientă – succesul poate fi mai mare. Construirea unei strategii de vânzare adecvate și un sistem puternic de comerț electronic sunt elementele de bază. Cel mai bun suport pentru acest proces este Google Maps Platform și instrumentele sale.
Folosiți potențialul Google Maps!
Am pregătit o serie de e-book-uri gratuite care prezintă posibilitățile platformei Google Maps. Are mult mai multe instrumente decât simple hărți – datorită Google Maps puteți îmbunătăți întregul proces de cumpărături, începând de la accesarea clienților pentru prima dată pe site-ul dvs. web și terminând cu livrarea produsului.
Ce veți învăța?
- Cum să evitați problema coșurilor de cumpărături abandonate cu completarea automată Google Maps
- Care este modalitatea ușoară de a minimiza greșelile de livrare
- Cum să oferiți clienților dvs. informații actualizate, cum ar fi modificări ale programului de funcționare
- Cum să profitați la maximum de Place Autocomplete și Geocoding API(și ce sunt aceste instrumente :))