Aflați cum sistemul GeoTask își folosește algoritmii avansați pentru a sprijini UPC Polonia în gestionarea a câteva sute de tehnicieni de teren și în îmbunătățirea operațiunilor de întreținere a rețelei.
Despre proiect
UPC Polonia, o companie de servicii digitale cu peste 1 500 000 de abonați, a dorit să-și îmbunătățească procesul de management al tehnicienilor de teren. Acest proces este legat de operațiunile de rețea și mentenanță, precum și de gestionarea întreruperilor și defecțiunilor. UPC Polonia a decis să coopereze cu Globema și să implementeze GeoTask pentru managementul activităților de teren. Sistemul a permis clientului nostru să scurteze semnificativ finalizarea sarcinilor. De asemenea, a îmbunătățit fluxul de lucru între UPC și partenerii tehnici responsabili direct de operațiunile de rețea.
Contents:
Domeniul: Telecommunicații
Country: Polonia
Soluția / Servicii: GeoTask
Categoria: Management Active Rețea
UPC Polonia este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții inovatoare de televiziune prin cablu, Internet prin fibră optică, precum și rețele mobile și fixe pentru clienții casnici și business din Polonia.
Provocări
UPC Polonia a trecut la un alt partener tehnic responsabil cu gestionarea întreținerii rețelei. După această schimbare, compania a căutat o soluție pentru îmbunătățirea procesului de punere în funcțiune, execuție și monitorizare a lucrărilor legate de întreținerea rețelei, precum și gestionarea deranjamentelor.
Soluția
GeoTask era deja implementat la UPC Polonia pentru a îmbunătății Operațiunile Clienți cum ar fi instalarea și inițierea de servicii pentru noi clienți, schimbarea abonamentelor, rezolvarea problemelor de conexiune la Internet, programarea vizitelor tehnicienilor etc. Pentru acest proiect, am extins GeoTask cu serviciul Network Operations, îmbunătățind întreținerea rețelei și operațiunile.
În acest fel, angajații UPC Polonia care lucrează atât în operațiuni cu clienții, cât și în operațiuni de rețea pot folosi un singur sistem pentru a-și îmbunătăți eficiența.
Sistemul Field Service Management, GeoTask, sprijină operațiunile de rețea la UPC prin îmbunătățirea sarcinilor de întreținere a rețelei și gestionarea întreruperilor și a defecțiunilor în obiecte precum HUB, Headend, precum și rețelele HFC, xPON și ETH.
Înainte, UPC gestiona acest tip de activități folosind un alt sistem de management al forței de muncă.
Implementarea soluției GeoTask in domeniul Network Operations pentru mentenanța rețelei
Ce am făcut în timpul acestui proiect?
- Am efectuat o analiză a procesului de business și am construit un studiu de caz
- Am pregătit descrieri ale funcționalităților necesare
- Am implementat GeoTask, un sistem Field Service Management:
- aplicația dispecerului care include de exemplu: planificarea și programarea sarcinilor, monitorizarea activității în timp real, crearea de întâlniri cu clienții
- o aplicație mobilă pentru echipele de teren care include de ex. crearea listelor de sarcini pentru tehnicienii de teren și raportarea timpilor de lucru
- Am extins soluția cu servicii de întreținere a backbone-ului de rețea și Modulul Warehouse utilizat pentru urmărirea ciclului de viață al CPE (Customer Premise Equipment) aparținând tehnicienilor și clienților precum și stocate în depozitele companiei.
- Am efectuat integrari de sistem
- Am desfășurat workshopuri cu partenerii tehnici ai UPC responsabili direct de finalizarea operațiunilor de rețea
De ce a decis UPC să coopereze cu Globema?
UPC a avut deja experiență în colaborarea cu Globema. Compania folosește GeoTask și alte soluții Globema, cum ar fi Central Address System, Polish Database of Buildings (BOB), și Physical Network Inventory. Următorul pas logic a fost extinderea sistemului cu servicii de întreținere a rețelei.
Integrarea cu sistemele menționate mai sus permite companiei să gestioneze tehnicienii de teren și să reacționeze prompt la întreruperi sau alte situații neașteptate. De asemenea, le oferă informații despre elementele rețelei.
Beneficiile utilizării GeoTask
Un sistem central pentru gestionarea tuturor sarcinilor oferă date despre progresul muncii de teren în întreaga țară. Informațiile sunt consistente, indiferent de partenerul tehnic responsabil pentru fiecare sarcină. Datele sistemului sunt actualizate în timp real, fără întârzieri.
Implementarea sistemului GeoTask pentru operațiuni de rețea a permis:
Optimizarea timpului de lucru al tehnicianului
Automatizarea atribuirii sarcinilor
Îmbunătățirea eficienței muncii pe teren
Implementarea unui sistem care ar putea fi integrat cu alte sisteme existente la UPC…
Scurtarea timpului de reacție la sarcini noi la doar câteva minute
Scurtarea semnificativă a timpului de remediere a întreruperilor
A făcut posibilă comandarea lucrărilor de întreținere către partenerii tehnici și soluționarea cu ușurință a compensărilor
Viitorul cooperării noastre
GeoTask este extins continuu cu noi funcționalități. În plus, adăugăm o nouă soluție, Modulul de Returnare a Echipamentelor. Acesta va sprijini procesul de returnare a dispozitivelor de către clienți, începând de la emiterea de informații despre clienții care trimit echipamente la depozitul UPC, prin primirea dispozitivelor returnate (scanarea și verificarea datelor clienților), până la testarea condițiilor tehnice.
Modulul de Returnare a Echipamentelor ajută, de asemenea, la colectarea datelor de fiecare dată când un dispozitiv este returnat. Aceste date trebuie să fie stocate în scopul raportării și să permită companiei să se angajeze în procese paralele, cum ar fi recuperarea echipamentelor în cazul returnărilor restante.
Rezumat
Cooperând cu UPC Polonia, am implementat, de asemenea, soluții pentru planificarea și sprijinirea lucrărilor de teren legate de serviciul clienți:
În 2006, Globema a implementat o altă soluție la UPC Polonia – Smallworld Physical lnventory incluzând modulele noastre: Optical Network Atlas, Physical Route Manager, și CATV Design. De atunci, Globema întreține sistemul și oferă și alte servicii legate de Smallworld.
Este prioritatea noastră să reacționăm prompt la întreruperile serviciului. Soluția furnizată de Globema ne permite să trimitem tehnicienii noștri acolo unde este nevoie de ei cât mai repede posibil. Sistemul ne îmbunătățește continuu eficiența în gestionarea defecțiunilor.
UPC Poland
Descoperiți alte povești de succes
Sistemul central de adrese pentru UPC
Aflați cum Globema sprijină UPC în gestionarea datelor de adrese, deoarece calitatea acestora este cheia pentru gestionarea eficientă a investițiilor și a proceselor de afaceri din companie.
Inventarierea de rețea susține dezvoltarea Polenergia bazată pe M&A
Aflați cum am standardizat gestionarea rețelei la unul dintre cei mai mari distribuitori de energie din Polonia și am organizat date despre 30 de zone care acoperă 11 mii de clienți.
EL.GIS / Smallworld | Management Inventariere Rețele | Energie