Sistemul Centralizat al Adreselor pentru UPC
Despre proiect
Globema sprijină UPC în gestionarea datelor de adresă, deoarece calitatea acestora reprezintă soluția pentru gestionarea eficientă a investițiilor și a proceselor de business din companie.
Contents:
UPC Polonia este cel mai mare operator de televiziune prin cablu digital și unul dintre cei mai mari furnizori de rețea de fibră optică din Polonia. Oferă telefonie VOIP și telefonie mobilă pentru clienții individuali și business. UPC investește în tehnologii noi și oferă cea mai avansată rețea gigabyte din Polonia.
Provocări
Inconsistența dintre informațiile din bazele de date și sistemele care le utilizează este o mare problemă pentru mulți operatori de telecomunicații. Este crucial în cazul proceselor care susțin investițiile.
UPC a dorit să îmbunătățească calitatea serviciilor în acest domeniu. A fost esențial pentru o comunicare eficientă între toate departamentele.
Pentru un sistem IT, o adresă este mai mult decât un număr de clădire legat de numele străzii sau de un cod poștal. Calitatea datelor adreselor implică, de asemenea, planul de numerotare a premiselor, datele din Registrul național al diviziei teritoriale ale țării (TERYT), coordonatele geografice sau locația cadastrală a parcelelor. Lipsa acestor informații riscă o planificare defectuoasă.
Informațiile despre adresă incomplete pot exclude detalii precum proprietarul sau administratorul imobilului, infrastructura de rețea planificată și existentă sau cunoștințele despre concurență. Lipsa acestor date ar putea duce la probleme cu diverse acorduri de utilizare, un scop tehnic eronate pentru proiect, campanii publicitare inadecvate sau un proces de vânzare întârziat.
Soluție
Ne-am folosit experiența pentru a ajuta UPC Polonia să:
- Creeze Sistemul de Adrese Central bazat pe sistemul de inventariere al rețelei de telecomunicații (GE Smallworld Physical Network Inventory – PNI) implementat la UPC de peste 10 ani, precum și o nouă aplicație creată de Globema, BOB. BOB este o bază de date poloneză a clădirilor și este utilizată pentru gestionarea adreselor în procesele de investiții.
- Încarce datele de adresă de referință, precum și să mapeze datele de adresă pentru cele trei sisteme cheie: CRM, PNI și BOB.
Datorită complexității întreținerii calității datelor adreselor și a numărului de sisteme care utilizează datele, am recomandat crearea unui nou post de administrator de date de adresă (ADA). Obiectivul administratorului este de a gestiona actualizările de date de adresă pe baza sistemelor centrale de adrese din toate sistemele operatorului.
Crearea sistemului central de adrese
De ani de zile, UPC Polonia folosește sistemul GE Smallworld Physical Network Inventory (PNI) oferit și implementat de Globema. Sistemul este utilizat pentru colectarea topologiei rețelei și a datelor de infrastructură de telecomunicații.
Am creat o nouă aplicație, BOB (Baza de date poloneză a clădirilor) pentru angajații UPC implicați în procesul de investiții. Împreună, BOB și PNI alcătuiesc sistemul central de adrese care oferă acces la datele de adresă și o opțiune de editare. Sistemul conține aproximativ 9 milioane de date despre clădiri din toată Polonia. Cum functioneazã?
O altă funcție utilă este vizualizarea adreselor alese și a stării acestora pe Google Maps. Aplicația poate fi utilizată de subcontractanți terți, deoarece accesul aplicației este controlat de un mecanism la nivel de atribut.
Curățarea și maparea datelor de adresă
Globema a incarcat Sistemul Central de Adrese cu datele de referință ale adresei obținute de UPC Polonia de la compania DataWise și Registrul național al diviziei teritoriale a țării (TERYT). Apoi, am curățat și mapat datele de adresă pentru trei sisteme cheie la UPC: CRM, PNI și BOB.
În timpul curățării și unificării datelor de adresă în sistemul CRM, datele au fost corectate și standardizate prin:
- Standardizarea prefixurilor de stradă, a numelor orașelor și a străzilor pe baza dicționarului fiecărui oraș
- Verificarea și completarea codurilor poștale
- Descrierea datelor de adresă cu ID-urile dicționarului de la Oficiul Central de Statistică al Poloniei
- Marcarea duplicatelor
Am folosit Inteligența Artificială și Machine Learning în procesul de corectare. Mecanismele AI / ML au fost utilizate datorită volumului mare de date de adresă în CRM, lipsei de conexiune între adrese și datele din dicționar și necesității de reconstrucție a structurii datelor de adresă.
Această abordare a redus dimensiunea datelor necesare pentru verificarea și revizuirea manuală la 5%.
Beneficiile clientului nostru
Sistemul Central de Adrese oferă date de referință consistente. Sistemul permite utilizatorilor să colecteze diferite informații suplimentare legate de datele de adresă, cum ar fi acordurile cu proprietarii de clădiri, datele și termenele procesului de investiții, datele privind concurența etc.
Avantajele pe care Sistemul Central de Adrese le-a adus în UPC Polonia:
Sumar
Menținerea calității și stabilității datelor adreselor este cheia procesului de achiziție și executare a investițiilor, dar și a tuturor proceselor legate de vânzările de servicii sau de întreținerea rețelei. Sistemul Central de Adrese este fundamentul pentru operațiuni eficiente ale tuturor sistemelor OSS / BSS.