Cel mai bun sistem de adrese de business

Sistemul Centralizat al Adreselor pentru UPC

Despre proiect

Globema sprijină UPC în gestionarea datelor de adresă, deoarece calitatea acestora reprezintă soluția pentru gestionarea eficientă a investițiilor și a proceselor de business din companie.

Contents:

Industrie: Telecommunicații
Țară: Polonia
Sistem: Smallworld
Categorie: Network Asset Management

UPC Polonia este cel mai mare operator de televiziune prin cablu digital și unul dintre cei mai mari furnizori de rețea de fibră optică din Polonia. Oferă telefonie VOIP și telefonie mobilă pentru clienții individuali și business. UPC investește în tehnologii noi și oferă cea mai avansată rețea gigabyte din Polonia.

Provocări

Inconsistența dintre informațiile din bazele de date și sistemele care le utilizează este o mare problemă pentru mulți operatori de telecomunicații. Este crucial în cazul proceselor care susțin investițiile.

UPC a dorit să îmbunătățească calitatea serviciilor în acest domeniu. A fost esențial pentru o comunicare eficientă între toate departamentele.

Pentru un sistem IT, o adresă este mai mult decât un număr de clădire legat de numele străzii sau de un cod poștal. Calitatea datelor adreselor implică, de asemenea, planul de numerotare a premiselor, datele din Registrul național al diviziei teritoriale ale țării (TERYT), coordonatele geografice sau locația cadastrală a parcelelor. Lipsa acestor informații riscă o planificare defectuoasă.

 

Informațiile despre adresă incomplete pot exclude detalii precum proprietarul sau administratorul imobilului, infrastructura de rețea planificată și existentă sau cunoștințele despre concurență. Lipsa acestor date ar putea duce la probleme cu diverse acorduri de utilizare, un scop tehnic eronate pentru proiect, campanii publicitare inadecvate sau un proces de vânzare întârziat.

Soluție

Ne-am folosit experiența pentru a ajuta UPC Polonia să:

  • Creeze Sistemul de Adrese Central bazat pe sistemul de inventariere al rețelei de telecomunicații (GE Smallworld Physical Network Inventory – PNI) implementat la UPC de peste 10 ani, precum și o nouă aplicație creată de Globema, BOB. BOB este o bază de date poloneză a clădirilor și este utilizată pentru gestionarea adreselor în procesele de investiții.
  • Încarce datele de adresă de referință, precum și să mapeze datele de adresă pentru cele trei sisteme cheie: CRM, PNI și BOB.

Datorită complexității întreținerii calității datelor adreselor și a numărului de sisteme care utilizează datele, am recomandat crearea unui nou post  de administrator de date de adresă (ADA). Obiectivul administratorului este de a gestiona actualizările de date de adresă pe baza sistemelor centrale de adrese din toate sistemele operatorului.

Crearea sistemului central de adrese 

De ani de zile, UPC Polonia folosește sistemul GE Smallworld Physical Network Inventory (PNI) oferit și implementat de Globema. Sistemul este utilizat pentru colectarea topologiei rețelei și a datelor de infrastructură de telecomunicații.

Am creat o nouă aplicație, BOB (Baza de date poloneză a clădirilor) pentru angajații UPC implicați în procesul de investiții. Împreună, BOB și PNI alcătuiesc sistemul central de adrese care oferă acces la datele de adresă și o opțiune de editare. Sistemul conține aproximativ 9 milioane de date despre clădiri din toată Polonia. Cum functioneazã?

PNI efectuează operațiuni de adresare avansate, cum ar fi divizarea și consolidarea. Mai mult, trimite BOB informații utile despre procesul de investiții, cum ar fi distanța de la o anumită clădire la cel mai apropiat obiect de rețea etc.
BOB permite UPC să înregistreze adrese noi (care nu apar încă în registrele oficiale) și să le utilizeze în timpul gestionării procesului de investiții. Acestea sunt utilizate pentru a adăuga atribute (cum ar fi starea clădirii sau informații de contact ale proprietarului) la anumite clădiri sau grupuri de clădiri și pentru a căuta adrese ale clădirilor după atributele lor.

O altă funcție utilă este vizualizarea adreselor alese și a stării acestora pe Google Maps. Aplicația poate fi utilizată de subcontractanți terți, deoarece accesul aplicației este controlat de un mecanism la nivel de atribut.

Curățarea și maparea datelor de adresă

Globema a incarcat Sistemul Central de Adrese cu datele de referință ale adresei obținute de UPC Polonia de la compania DataWise și Registrul național al diviziei teritoriale a țării (TERYT). Apoi, am curățat și mapat datele de adresă pentru trei sisteme cheie la UPC: CRM, PNI și BOB.

În timpul curățării și unificării datelor de adresă în sistemul CRM, datele au fost corectate și standardizate prin:

  • Standardizarea prefixurilor de stradă, a numelor orașelor și a străzilor pe baza dicționarului fiecărui oraș
  • Verificarea și completarea codurilor poștale
  • Descrierea datelor de adresă cu ID-urile dicționarului de la Oficiul Central de Statistică al Poloniei
  • Marcarea duplicatelor

Am folosit Inteligența Artificială și Machine Learning în procesul de corectare. Mecanismele AI / ML au fost utilizate datorită volumului mare de date de adresă în CRM, lipsei de conexiune între adrese și datele din dicționar și necesității de reconstrucție a structurii datelor de adresă.

Această abordare a redus dimensiunea datelor necesare pentru verificarea și revizuirea manuală la 5%.

Beneficiile clientului nostru

Sistemul Central de Adrese oferă date de referință consistente. Sistemul permite utilizatorilor să colecteze diferite informații suplimentare legate de datele de adresă, cum ar fi acordurile cu proprietarii de clădiri, datele și termenele procesului de investiții, datele privind concurența etc.

Avantajele pe care Sistemul Central de Adrese le-a adus în UPC Polonia:

Optimizarea timpului de lucru al angajaților

datorită transferului automat de date de la sistemul de adrese central și BOB la sistemul CRM în timpul procesului de investiții

Îmbunătățirea calității datelor adreselor

prin introducerea administratorului de date de adresă și a instrumentelor relevante

Optimizarea furnizării serviciilor

prin implementarea controlului modificărilor datelor de adresă de la începutul procesului de investiții

Rapoarte transversale consistente

datorită ușurinței de conectare a datelor de la diferite sisteme folosind relația lor cu datele de adresă. În plus, raportarea către Biroul de comunicații electronice a fost îmbunătățită

Minimizarea sarcinii întreținerii datelor adreselor

prin implementarea unor instrumente speciale pentru actualizări automate

Procese de investiții mai eficiente

datorită grupării lor, editării în masă a parametrilor proiectului și limitării datelor introduse incorect

Sumar

Menținerea calității și stabilității datelor adreselor este cheia procesului de achiziție și executare a investițiilor, dar și a tuturor proceselor legate de vânzările de servicii sau de întreținerea rețelei. Sistemul Central de Adrese este fundamentul pentru operațiuni eficiente ale tuturor sistemelor OSS / BSS.

Programați o întâlnire pentru a obține rezultate similare la compania dvs.!

Calitatea înaltă a bazei de date de adrese este cheia cooperării eficiente a diferitelor sisteme și departamente specializate din compania noastră. Soluția livrată de Globema a crescut și continuă să consolideze eficacitatea investițiilor și proceselor noastre de business.
Dominika Pater, UPC Poland