Un repository coerent al activelor de rețea în sistemele de gestionare a inventarului este fundamental pentru transformarea digitală a companiilor de utilități, inclusiv energie, termoficare, alimentare cu apă, petrol și gaze, precum și pentru operatorii de telecomunicații. Menținerea la zi a informațiilor despre activele rețelei poate fi o adevărată provocare din cauza schimbărilor dinamice ale rețelei: extinderi, gestionare a întreruperilor, precum și conectări și deconectări de clienți.
Instrumentele și serviciile GlobIQ facilitează:
raportarea eficientă a schimbărilor din cadrul rețelei
automatizarea procesării documentației de proiect și as-built
actualizarea finală a modelului de rețea în sistem
Datele în timp real despre activele rețelei digitale pun bazele proceselor eficiente de business, operațiuni și investiții ale operatorilor de telecomunicații și utilități.
Provocări
Menținerea la zi a informațiilor în sistemul de management al activelor este o provocare din cauza numărului mare de elemente de rețea stocate și a dinamicii ridicate a proceselor operaționale și investiționale, care generează constant date noi.
- eficacitatea scăzută a proceselor de business, deoarece angajații nu au încredere în acuratețea sistemului lor de management al activelor
- scăderea rentabilității investiției prin lipsa implementării unui sistem de management al activelor
Cum ajută GlobIQ la întreținerea datelor în sistemul dvs. de gestiune a activelor?
GlobIQ – instrumente care ajută la întreținerea datelor
- Digitalizarea elementelor de rețea din documentația nestructurată (de exemplu, documente pe hârtie) împreună cu recunoașterea automată a obiectelor și a atributelor acestora în platforma iDOC.
- Automatizarea conversiei și migrării datelor din surse digitale (fișiere CAD, fișiere CSV, baze de date) folosind FME, o platformă de integrare a datelor
- Aplicații mobile specializate pe fiecare domeniu pentru a înregistra rezoluții de întrerupere, inspecții de rețea, precum și conectări și deconectări ale clienților
- Aplicație ușor de utilizat pentru tehnicienii de teren, bazate pe mecanisme de recunoaștere a imagini și control vocal
- Platforma FME asigură migrarea datelor din sistemul de management al activelor deținut de operatorul anterior
- instrumentele AI/ML automatizează procesul de digitizare a documentației pe hârtie
- Aplicațiile mobile dedicate sprijină crearea și verificarea inventarului pe teren
- Smallworld
- ESRI
- Hexagon
Ce beneficii puteți obține cu GlobIQ?
Beneficiile implementării GlobIQ
- calitate îmbunătățită a datelor pentru activele dvs. de rețea
- costuri reduse de actualizare a datelor
- eficiență îmbunătățită a operațiunilor de rețea efectuate de tehnicienii de teren
- reducerea muncii de teren
Beneficiile îmbunătățirii calității datelor
- procese de afaceri mai fluide
- costul mai mic al proceselor de investiții
- rentabilitate mai mare a investiției în sistemul de management al activelor
- creșterea încrederii angajaților în sistemul de management al activelor
De ce ar trebui să colaborezi cu noi?
În cadrul proiectelor noastre de digitalizare, am ajutat la obținerea de date despre:
1 000 000
puncte de conectare la rețea
100 000
kilometri de cabluri
20 000
dispozitive, cum ar fi spațiile din rack-uri și conductele
3 200
kilometri de conducte
31 000
kilometri de rețele energetice (JT, MT și IT)
12 000
stații energetice cu scheme interne
8 000 000
dispozitive (stâlpi, conectori, dispozitive de măsurare și altele)
Suntem parteneri de încredere pentru:
Doriți să aflați mai multe despre Platforma GlobIQ?
- Programați un apel și aflați ce vă putem oferi. Experții noștri vor analiza cerințele de business și vă vor sugera soluția potrivită și pașii următori.
- Împreună, putem finaliza un proiect pilot. Încercați soluția în practică.
- Semnăm contractul și, împreună, să finalizăm un proiect care accelerează transformarea digitală a proceselor din compania dvs.!
021 232 32 35
sales@globema.ro