- Compania dvs. lucrează cu o mulțime de documente pe hârtie sau scanări. Datele din aceste documente trebuie introduse zilnic într-un sistem informatic.
- Transcrierea manuală a datelor este obositoare, consumatoare de timp și predispusă la erori.
- Angajații dvs. cu normă întreagă petrec prea mult timp mutând date, iar munca lor este ineficientă.
- Mutarea datelor este monotonă și are ca rezultat o fluctuație mare a angajaților. Acest lucru, la rândul său, duce la procese de recrutare costisitoare. Noul angajat lucrează cu o eficiență mai scăzută.
Vă prezentăm iDoc
iDoc este o soluție care utilizează algoritmi AI/ML (Inteligentă Artificială și Machine Learning) pentru…
- citirea și clasificarea automată a documentelor scanate
- și completarea bazelor de date în sistemele companiei cu informații corecte.
Cum funcționează iDoc?
Atât AI cât și un angajat verifică datele extrase
Datele sunt trimise către alte sisteme
iDoc înlocuiește procesul de transcriere manuală a informațiilor din documente în baze de date
Algoritmul citește informațiile din document și recunoaște (clasifică) tipul de document. Apoi, colectează datele conținute în document și le salvează în baza de date a iDoc. Apoi, această bază de date poate fi integrată cu alte baze de date și sisteme din compania dumneavoastră.
iDoc este disponibil on-premise sau ca serviciu în cloud
Baza de date iDoc poate completa baza de date existentă sau poate rămâne o bază de date de sine stătătoare.
Introducerea manuală versus introducerea automată a datelor
Pe parcursul unei singure zile lucrătoare
O persoană poate clasifica aproximativ 3100 de pagini de documente.
Un algoritm AI poate clasifica peste 30 000 de pagini cu o precizie de cel puțin 96 %.*
O persoană poate citi și introduce aproximativ 2000 de atribute într-o bază de date.
Un algoritm AI poate citi și introduce de zece ori mai multe atribute (aproximativ 20 000), menținând cca. 85% precizie.*
*Acuratețea de 100% poate fi asigurată de o persoană care verifică datele procesate automat
Ce fel de informații poate citi iDoc?
iDoc citește documente pentru a recunoaște toate tipurile de informații definite pentru o anumită categorie de documente. Aceasta include:
Date de adresă (adrese poștale, numere de parcele, numere de zone administrative etc.)
Datele și perioadele de valabilitate
Alte date dintr-un document
Detalii despre obiectele dintr-un document
(numele obiectului, cantitatea, tipul, suprafața, dimensiunea etc.)
Date despre părțile contractante
(nume de companii, proprietari, reprezentanți, notari, numere de asigurări sociale etc.)
Numerele de identificare a contractelor și altele (documentație de investiții, registre funciare și ipotecare, comisioane etc.)
Informații despre obiectul contractului (statutul juridic, tipul contractului, notificarea de reziliere etc.)
Informații despre plăți (prețuri nete și brute, plăți recurente etc.)
Alte date detaliate
Gama de informații extrase poate fi extinsă cu mai multe categorii de documente și tipuri de date, în funcție de nevoile dvs. de business sau domeniu.
Doriți să aflați mai multe despre extragerea de informații din documente folosind inteligența artificială? Consultați blogul nostru.
Pentru cine este iDoc?
iDoc este o soluție pentru dvs. dacă…
iDoc va aduce rezultatele dorite în companiile care dețin multe documente pe hârtie și au nevoie ca datele să fie introduse în sisteme informatice pentru a fi prelucrate în continuare și utilizate pentru munca zilnică.
Exemple de astfel de companii:
Companii de asigurări
Bănci
Primării și birouri municipale
Departamente de imobiliare, geodezie sau contabilitate la companii din următoarele industrii:
O soluție adaptată nevoilor dumneavoastră specifice
iDoc se bazează pe algoritmi AI/ML care pot fi antrenați în funcție de nevoile dvs. Acesta este motivul pentru care soluția poate fi ajustată pentru a citi diferite tipuri de documente specifice diverselor domenii sau chiar unei anumite companii.
Exemple de proiecte
iDoc: drept de servitute
- notarial acts
- lease/rental agreements
- lending agreements
iDoc: documentație tehnică
iDoc: ocuparea drumurilor
iDoc: documente imobiliare
Ce puteți realiza cu iDoc?
Introducerea datelor din documente într-o bază de date de 5 până la 10 ori mai rapidă
datorită automatizării
Acces facilitat la informații actualizate și detaliate din documente
căutare rapidă și ușoară a atributelor
Baze de date mai complete
un proces ușor de introducere a datelor echivalează cu documente mai digitalizate
Calitatea îmbunătățită a datelor
eliminarea erorilor umane
Procese accelerate în compania dvs
datorită accesului fără efort și mai rapid la datele în timp real
Control sporit asupra proceselor
perspectivele derivate din documente ajută la controlul programelor, datelor cheie, deciziilor emise etc.
Utilizarea mai bună a potențialului angajaților
angajații pot folosi timpul petrecut cu introducerea de date obositoare pentru sarcini mai antrenante
Costuri mai mici de recrutare și formare
fluctuație mai mică a angajaților care lucrează la introducerea datelor
O mai bună gestionare a timpului de lucru
iDoc poate procesa documente în afara programului de lucru (în timpul nopții și fără pauze)
Vedeți cum iDoc vă poate îmbunătăți operațiunile companiei
iDoc oferă acces comod și rapid la informații aprofundate și actualizate în documentația pe hârtie. Utilizați-i întregul potențial, îmbunătățiți-vă managementul companiei și luați decizii strategice mai bune.
Doriți să vă vedeți documentația pe o hartă?
Dacă compania dvs. deține documentație referitoare la obiecte dispersate geografic, accesarea folderelor de documente printr-o hartă vă poate îmbunătăți semnificativ munca.
Puteți realiza acest lucru cu LocDoc, o altă soluție care utilizează AI/ML pentru citirea și clasificarea automată a documentelor scanate. Pe baza locației identificate, plasează documentele pe o hartă creând o bază de date spațială.