Economie de timp și reducerea cheltuielilor prin integrarea diferitelor sisteme și surse de date
FME pentru MTP Group
Din 2019, MTP Group folosește FME, cea mai populară platformă de integrare a datelor din lume. Datorită produselor FME, compania și-a rezolvat problema integrării sistemelor bazate pe diferite baze de date. Având în vedere amploarea și calitatea evenimentelor pe care le organizează, MTP Group este una dintre cele mai importante companii din industria de evenimente din Europa Centrală și de Est. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că potențialul și cantitatea datelor procesate au necesitat un soft profesional.
Cuprins:
Industrie: Organizarea evenimentelor
Țară: Polonia
Sistem: FME
Categorie: Integrare date
MTP Group organizează târguri, expoziții și alte evenimente. Compania oferă 500 de mii de metri pătrați de săli de expoziție. De asemenea, organizează congrese, conferințe, precum și evenimente culturale și sportive, inclusiv mega-evenimente. Anual, ele atrag peste 1 milion de invitați din întreaga lume, ceea ce reprezintă 50% din toți participanții la evenimente similare din Polonia.
Provocări
Care erau nevoile MTP group înainte de a începe parteneriatul nostru?
MTP Group avea nevoie de o integrare care să asigure un schimb rapid de diferite formate de date. Până la acel moment, compania a folosit diferite tehnologii de baze de date, în principal MS SQL Server Integration Services. Aveau nevoie de o soluție universală care să funcționeze cu multe formate diferite. De asemenea, trebuia să îndeplinească cerințele instrumentelor administrative și să ofere:
- crearea de planificări de sarcini și automatizarea proceselor
- gestionarea listelor de sarcini cu diferite niveluri de prioritate
- monitorizarea și înregistrarea sarcinilor de integrare
MTP Group s-a interesat, de asemenea, de intuitivitatea instrumentului, precum și de ușurința sa de implementare și utilizare. Compania avea nevoie de o soluție care să le permită să monitorizeze procesele în fiecare etapă, de ex. prin trimiterea de notificări despre starea sarcinii. Acest lucru face mai ușoară gestionarea eficientă a întregului program și îmbunătățirea timpului de reacție ca răspuns la potențialele erori.
Soluție
FME, răspunsul la nevoile MTP Group
- Se integrează cu ușurință cu sisteme interne precum CRM sau ERP
- Are o interfață de programare grafică intuitivă
- Suport Globema constant, de exemplu, cu instalarea mediului de producție
- Există webinarii de instruire despre instrumentul Workbench.
Pentru ce folosește MTP Group FME?
Integrarea diferitelor baze de date cu schimbul automat de informații
FME a permis MTP Group să adune toate datele într-un singur loc și să preia controlul asupra multor integrări. Utilizarea platformei FME a contribuit la reducerea semnificativă a integrărilor punct-la-punct.
Crearea de rapoarte și comparații pe baza datelor din diferite tipuri de baze de date
Datorită FME, procesul de transfer al datelor cruciale a putut fi automatizat.
Beneficii
Ce procese au fost îmbunătățite de FME și care au fost beneficiile?
FME a oferit, de asemenea, o opțiune de a trimite notificări bazate pe evenimente FME Server (cum ar fi crearea unui repository sau copie de rezervă) și notificare, atunci când sarcina se termină cu succes sau eșuează. MTP Group a folosit această funcționalitate pentru a-și îmbunătăți procesele. FME Server oferă multe texte preconfigurate, dar clientul a fost liber să le modifice sau să creeze altele noi.
ToBilet – o nouă aplicație FME
Platforma ToBilet, un nou brand al MTP Group, a fost creată în 2020. Restricțiile COVID-19 au făcut ca noul serviciu să câștige rapid popularitate. Platforma vinde bilete online pentru evenimente, inclusiv cele organizate de alte companii din industria evenimentelor.
Provocare
Acest lucru a creat o necesitate de prelucrare a datelor despre vânzarea de bilete (cum ar fi un număr, tipul și modalitatea de cumpărare) în sistemele de baze de date din cadrul MTP Group.
Angajații companiei și-au exprimat nevoia de a crea un sistem special. A fost deosebit de important, deoarece datele despre vânzări sunt o sursă valoroasă de informații pentru efectuarea analizelor și luarea deciziilor de business.
Soluție
Angajații departamentului IT din MTP Group au urmat instruirea inițială și webinariile suplimentare organizate de Globema. Au învățat rapid și eficient să utilizeze FME Desktop, precum și FME Server. Datorită acestor abilități, au reușit să creeze un instrument special pentru gestionarea datelor de vânzare pe platforma ToBilet.
Pentru a finaliza sarcina, angajații MTP au folosit FME Server Apps, aplicații web simple disponibile pentru anumiți utilizatori cu o adresă URL. Aplicațiile partajează date din orice interval de date într-un format specificat, ajutând la abordarea corectă a activităților de marketing.
Beneficii
Datorită noilor abilități, crearea unei soluții bazate pe FME a contribuit la reducerea timpului în mod măsurabil (de la luni la săptămâni), precum și la reducerea costurilor în comparație cu utilizarea altor metode sau servicii externe.
Un aspect suplimentar apreciat de client a fost opțiunea de a atribui roluri specifice utilizatorilor aplicației. Această funcție oferă siguranță, deoarece garantează că informațiile sensibile, cum ar fi datele cu caracter personal, nu vor cădea pe mâini greșite.
Instrumentul creat de departamentul IT bazat pe aplicațiile FME Server este acum utilizat pe scară largă de către managerii de produse pentru anumite evenimente.
Datorită FME, departamentul IT din MTP Group poate dezvolta procesele de integrare pe care le-au creat cu ajutorul nostru și poate descoperi aplicații complet noi ale platformei. Crearea aplicației suplimentare pentru Tobilet.pl este un exemplu.
Sumar
FME suportă peste 450 de formate de date și efectuează peste 500 de operații cu date. În plus, există o opțiune pentru instalarea software-ului pe peste 15 sisteme locale și în soluțiile de cloud. Gama largă de aplicații FME a făcut ca MTP Goup sa devină independent de cerințele tehnice ale altor sisteme și ale furnizorilor acestora.
Folosirea platformei FME s-a dovedit a fi răspunsul la nevoile și provocările MTP Group. Utilizarea platformei de integrare a datelor a condus la economii mari de timp și la un flux de informații mai eficient între diferite departamente și clienți.
La proiectarea procesului de integrare pentru compania noastră, specialiștii Globema au efectuat consultări tehnice pentru a identifica nevoile MTP Group. În timpul acestei faze, au analizat meticulos arhitectura ITC existentă și procesele cheie de business. Parteneriatul nostru a fost excelent și FME, software-ul implementat de Globema, este o soluție perfectă pentru activitatea de zi cu zi a departamentului nostru IT.
Maciej Korasiak
IT Director, MTP Group
Suntem siguri că datorită abilităților dobândite, conținutului educațional bogat și pachetului special de asistență al experților FME, instrumentul livrat de Globema va sprijini MTP Group în fiecare etapă a dezvoltării lor.